maandag 8 oktober 2012

Stralend de dag door

Hi there,

Afgelopen week ging er weer aardig wat kapot, viel tegen of viel uit. Dit zorgde helaas weer voor veel baalmomentjes. Gelukkig was daar weer de mooie tegenhanger; de zon!
Het was buiten heerlijk vertoeven. Zo ook gisteren in Schagen. Werd al een beetje balend wakker, want had voor geen meter geslapen en voelde me dus alles behalve uitgerust. Maar zou met Nikki naar de biologische en fairtrade markt gaan en had er ook wel erg zin in. Lekker rondscharrelen. We hebben vanalles gezien en geproefd. Van spekkoek tot zonnepanelen, van sticky lemon cake tot brandnetelkaas en van paardenmelk tot watertanken adopteren voor Afrika. Heel veel was jummy en heel veel was interessant. We hebben het wel zuunig gehouden, slechts een paar dingetjes gekocht en als echte Hollanders alle kraampjes bezocht waar we een goodie kregen voor in onze goodiebag. Hier een plaatje van enkele folders en spulletjes uit de goodiebag en mijn aankoopjes.

 
Heb ook nog een polsbandje gekocht voor E2-,. Daar kon ik me geen buil aan vallen. De winst werd tenslotte ook nog eens gebruikt voor project Greenschoolinhaiti en ik vond de leus die erop staat wel grappig: 'Niet balen, maar stralen!'. Eigenlijk ben ik de laatste tijd over het algemeen helemaal niet meer zo'n negatieve denker als voorheen, maar vond 't wel een leuke reminder voor om m'n pols. Tis de bedoeling dat iedere keer dat je een negatieve gedachte hebt, hem om de andere pols doet. (zodat je je bewust wordt van je gedachten) Weet niet of ik dat zal doen, haha.

Anyway, na twee uur snuffelen waren we de drukte wel weer zat en dronken we nog effe wat op het terras, om vervolgens weer naar huis te gaan. Maar zo was het toch nog een stralende dag.


Vandaag mijn ouders nog even over de vloer gehad, die gaan morgen voor bijna een maand naar Afrika. Kamperen in het wild. Jaloers! Die zullen elke dag wel zon hebben. Hopelijk heeft Nederland ook nog vele herfstige zonnestralen voor ons in petto...

Enjoy!

X Shan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten