vrijdag 16 maart 2012

Salus Per Aqua

Ik ben gek op water. Ik ben geen zwemster in de zin van baantjes trekken (saai!) maar ik hou gewoon van het zijn in het water. Het element water. Raar dat ik dan eigenlijk veel te weinig in een zwembad of sauna te vinden ben. Daar gaat verandering in komen! Ten eerste omdat het niet lang meer duurt voor het buitenzwembad weer open gaat op de Oude Boomgaard, en ten tweede omdat ik een zwembad en sauna op het oog heb hier vlakbij, waar ik mezelf heb beloofd zo af en toe heen te zullen gaan. Ik kijk er nu al naar uit!



Ook houd ik van spa's. Sinds kort weet ik pas waar dat de afkorting van is; Salus Per Aqua dus.
Gezondheid door Water.
En dat geloof ik ook. Je voelt het een beetje, dat je opknapt en opfrist van water. Zeker in combinatie met zout. Gisteren heb ik, van mijn favoriete merk Sealine, dode zee zout gekocht.
De Earth- and Sealine verzorgingslijn is mijn favoriete merk omdat het 100% natuurlijke ingredienten bevat.


Ik heb niet al hun producten omdat het gewoonweg wel duur is. Maar als het even kan, ga ik toch wel voor kwaliteit.

Dit weekend dus weer lekker een home-spa bouwen en het dode zee zout uitproberen!


Toedels!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten