woensdag 20 maart 2013

Lente Daytox

Nu ik sinds enkele weken behoorlijk last heb van slapeloosheid, ben ik wel toe aan een paar daagjes bijtanken, lekker cocoonen...
Even niets hoeven. No verbs allowed.
Kijk, koken en wandelen is noodzakelijk, maar verder NIET (of weinig): computeren, boodschappen doen, huishouden doen. Heerlijk.
Ik heb de komende twee dagen twee belangijke afspraken, maar die kosten niet meer dan 1 a 2 uur van mijn dag.
Een mooie leidraad voor een dagje cocoonen en detoxen vond ik hier:

http://www.culy.nl/inspiratie/culy-detox-ons-stappenplan-voor-een-culinaire-dayretreat/

Morgen begint de lente en oorspronkelijk is dan ook het (heidens) paasfeest. Reinigen van lichaam en geest hoort daarbij. (om vervolgens vol nieuwe energie, moed en ideeen je leven vorm te geven)
Een perfect moment dus voor zo een lente daytox. En dan hopen dat mijn nachtrust wederkeert...!

Who's with me?




Happy Easter!



Love, Shanna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten