woensdag 5 december 2012

Screams of Joy #1

Om mijn blog weer wat leven in te blazen, heb ik besloten structureel iets te gaan posten op Shans Silent Screams. En of ik nu iets mega interessants te melden heb of niet; het gaat er gewoon op! Screams of Joy. Dingen waar ik blij van werd in die voorafgaande week. Door middel van woorden of plaatjes. En op welke dag is het best om dat te posten? Natuurlijk de zondag, omdat de zon de positiviteit zelve is. Het idee is stiekum een beetje gestolen van andere bloggers, maar ik heb zin om dit ook te gaan doen. Zullen ze vast niet ontzettend erg vinden ;-)

Dus, waar werd ik in de afgelopen week blij van? (Ja, ik weet het, het is woensdag, maar ik wil nĂș beginnen en bovendien ben ik aanstaande zondag de hele dag weg)....



Screams of Joy

....De halve finale van SYTYCD kijken! Ein-du-luk een platenspeler in huis hebben! De eerste sneeuwvlokjes! Na drie weken weer yogales hebben! Heel veel bijzondere boodschappen van bijzondere mensen krijgen en een idee en naam voor een website die ik in de toekomst wil gaan maken!


X Shan






Geen opmerkingen:

Een reactie posten