dinsdag 3 januari 2012

Beautybloggin' or not?

Blogs zijn leuk. Om te schrijven, maar ook om te lezen. Vind ik. Ik heb nog niet veel blog(sites) gevonden die ik geweldig vind, maar als ik er tijdens het surfen één tegenkom is het toch vaak een beautyblog. Is het een trend? Vind ik beauty stiekum toch interessanter dan ik durf toe te geven? Ik weet het niet. Vandaag las ik op een beautyblogsite van een meisje, die haar geld hiermee verdient. De site was haar fulltime baan. Ik begreep eruit dat dit kan door middel van advertorials en het schrijven van gesponsorde blogs. Het fijne was dat ze hier heel eerlijk en transparant mee om gaat. Ik zat stiekum even te dromen over dit werk, of het niets voor mij zou zijn. Maar al snel bedacht ik me dat ik hier niet alle kwaliteiten voor heb, nog afgezien van het feit dat ik beauty vaak toch een oppervlakkig onderwerp vind. En om 24u per dag thuis te zitten, achter een pc? Ik denk dat ik daar maar voor bedank. Wél kan ik natuurlijk 'voor de leuk' blogs schrijven over beautyproducten. Of over food, of over...
Ik houd het graag spontaan en vanuit mijn eigen persoontje gericht hoor, maar ik zou het tóch wel fijn vinden als de paar mensen die dit misschien lezen, mij wat leuke onderwerpen kunnen aandragen die ze willen zien. (en tevens; in het engels, of in het nederlands?)
Ik hoor het graag!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten