zaterdag 15 februari 2014

Sterrenstof

Het is tijd...tijd om wat sterretjes uit het stof te halen.
Deze sterretjes zijn als pareltjes. Oude of vergeten dingen die stof liggen te happen. Maar die het waard zijn ontdaan te worden van het stof zodat ze weer kunnen flonkeren.
Hoewel ik ook bezig ben met wat nieuwe dingen in mijn leventje, wil ik deze oude, kleine sterretjes toch laten schijnen en dus delen. Hier, op Shans Silent Screams. Shans Shining Stars, zoiets.

Oude liedjes van mijn eerste band Mantikhoras wil ik graag delen op mijn You Tube kanaal, maar hoe ik de tracks daar op plaats, ben ik nog niet helemaal achter. Ik heb wat hulp nodig, dus dat gaat even duren nog. Zodra ze online zijn, laat ik het weten.

Ook ben ik bezig met het schrijven van een autobiografie. 'Normaal gesproken' doen alleen beroemdheden dat, maar ik had de behoefte dit ook te doen. Gewoon, voor mezelf. Niemand die het ooit leest. Misschien als mijn aardse bestaan hier ophoudt. Hij staat op mijn laptop, dan weet je dat ;)
Ik noem het 'Sterrenstof'.

Verder wil ik 'The Pendant of Mor' ook weer op het internet zetten. Dankzij mijn ex verdween deze destijds op het net, maar ik zal de hoofdstukken (lyrics) opnieuw uitschrijven en nu, hier op mijn blog gaan plaatsen. Elke week één, zodat het verhaal langzaam aan compleet wordt, als je het leest. De eerstvolgende blog zal hoofdstuk één zijn.

Hoop dat je het leuk vindt om te lezen. Een fijne week, vol sterren! X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten