zondag 10 februari 2013

Screams of Joy





De 'screams of joy' van deze week zou geen goede 'screams of joy' worden als ik bovenstaand filmpje niet zou plaatsen. (Met dank aan Lars voor het doorsturen.)

Als je geen geduld hebt, kijk dan vanaf 9:00 minuten.
Ik weet niet of de scream van Floor Jansen hier ook een 'scream of joy' was, maar die van mij zeker wel als ik het beluister. Het is climax ten top! Episch!

OTHER SCREAMS OF JOY

Dat er prettig werk aan lijkt te komen (waar ik helaas dus nog niets met zekerheid over kan zeggen)!/ Kaartjes en uitnodigingen ontvangen!/ Stilstaan bij alle complimenten die ik krijg!/ Hardlopen in een witte wereld!/


Verder ben ik van plan aankomende week even te detoxen, want heb voor mijn doen iets teveel suiker (lees: appelbeignets!) en alcohol genuttigd. Van koffie 'afkicken' wordt niet moeilijk, want dat drink ik toch al een paar weken niet meer, op af en toe een paar kopjes na bij anderen thuis. Mijn favo biologische koffie is namelijk uit de schappen van de supermarkt verdwenen (grr&%6n!!0)!

Dus: wish me luck en have a nice week! Ciao!

X









Geen opmerkingen:

Een reactie posten